Olmadık Projeler İletişim Ajansı Kurucusu Seçkin Canan, 22 Mart 2018 Perşembe günü İÜ İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda öğrencilerle bir araya geldi. İletişimin çerçevesini geliştirmek için çalışmalar yapan Canan, “Sosyal Medya Stratejisi Nasıl Oluşturulur?” başlığı altında tecrübelerini paylaştı.
Sosyal medya için proje üretileceği zaman neyin üretilmesi gerektiğinin önemli bir konu olduğunu vurgulayan Canan, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Haber olmayan içeriğin sosyal medyada görünürlüğü azalıyor. Bu noktada sosyal medyaya proje üretmek değil, bir şeyi sosyalleştirmek söz konusu. Sosyalleştirmek de içeriğin bulunabilirliğini arttırmakla olur. Güçlü projelerin anahtarı ise SEO (Search Engine Optimization)’dur.