“Dijitalleşmenin Marka İletişimine Etkisi” Konulu Etkinlik Gerçekleştirildi

Türk Telekom Dijital İletişim Müdürü Esad Sivri, 3 Mayıs 2018 Perşembe günü İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne konuk oldu. “Dijitalleşmenin Marka İletişimine Etkisi” konulu etkinlik İÜ İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda gerçekleştirildi.

 

Doç. Dr. Hatun Boztepe’nin Marka İletişimi dersine konuk olan Sivri, öğrencilere kaliteli içerik üretmenin öneminden bahsetti.

 

Aynı zamanda yeni dönemde Analyticks konusunun da web dinamiğinde çok önemli bir yeri olduğunu belirten Esad Sivri, kullanıcı deneyimlerinin bu analyticks rapora göre hazırlandığını söyledi ve “En çok ziyaret edilen site şikayet siteleri” dedi.

 

 

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir