“Küresel Trendler Işığında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri” Konferansı Gerçekleştirildi

Procter & Gamble Türkiye ve Kafkasya Kurumsal iletişim Başkanı Ayça Demirci Turgay, 13 Kasım 2018 Salı günü İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda Doç. Dr. Feride Akım’ın “Kitle İletişiminde Sosyal Sorumluluk Kampanyaları” dersi kapsamında İletişim Fakültesine konuk oldu.

Öğrencilere bir iletişimci olarak teknolojiyi takip etmeleri gerektiğini tavsiye eden Demirci Turgay,  “Günümüzde baktığımızda halkla ilişkiler ajansları dijital dünyaya tam anlamıyla ayak uyduramadı. Bu konuda eksiğimiz var. Ajansların tam anlamıyla dijital dünyaya entegre olması gerekiyor.” dedi.

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir