ThinkNeuro CEO’su Eda Ocak, İletişim Fakültesi’ne Konuk Oldu

Türkiye’nin ilk Neuromarketing şirketi olan ThinkNeuro’nun CEO’su Eda Ocak, 16 Mayıs 2019 Perşembe günü  Halkla İlişkiler Bölümü Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu’nun İletişim Seminerleri dersi kapsamında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Cep Sineması’na konuk oldu.

Tüketicini gerçekte ne istediğine dair yapılan anket çalışmalarının yetersiz olduğunu belirten Eda Ocak “Biz pazarlamada esas olana, gerçek olana ulaşmak istiyoruz ki onun üzerinden ürünler, iletişimler ve markalar geliştirelim. Bu yüzden de asıl iç görüye ulaşma metodojilerinden birisi kişinin duygularına ulaşmak” ifadesi ile tüketicinin duygularını önemine değindi.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir